.. . . -

Förord till New blood

Anonym om New blood kapitel 6: Människo minnen:
Gillart :)
Längtar till nästa , men jag undrar lite vad som kommer att hända ??
Skulle du inte kunna ge oss typ en prolog eller förord ?

Kram

Svar: Tack så mycket !:) Jag har faktiskt skrivit ett förord men glömmt att publicera det .
Så varsågoda  här kommer förordet till new blood



Benji och Cassidy höll varandra hårt i handen , jag höll jakes och försökte andas lugnt. Nahuel och hans festmö stod bredvid oss med Nahules festmös syster och bad till gud. I allafall Lenita och Nikita gjorde det . Vargarna morrade .
Nu skulle dom komma och återigen skulle min familj och vänner slåss för mig , mig , Nahuel , Lenita och Nikita .
Vi var något dom andra såg som ett hot , vi förgiftade den rena vampyrvärlden .
Vi var " bland raser " som måste utrotas till varje pris .
En vän hade sagt vart vi alla fanns , En vän vi aldrig skulle kunna förlåta för detta . Han var en av dom ända som inte ville
röra mig när voulturi kom .
Dejá vu.

Sweet words 'w'
Postat av: Hannah

Gud vilket bra förord ! :))

2010-01-10 @ 13:44:37

whrite Sweet words here <3:

Vad heter du raring? :
Kom ihåg mig ?

E-post : (Detta vissas ej )

URL/ Har du blogg ?:

Sweet words :

Trackback
RSS 2.0