.. . . -

Peter Facinelli om Breaking Dawn

Här kommer en liten intervju med Peter Facinelli :)
Hope you like it (:


IESB: Så är du redo för det stora episka finalen Breaking Dawn, säger de att det är två parter, möjligen 3D, de säger åt dig att vänta dubbelt så lång tid för produktion?

PF: Jag har inte riktigt tänkt på det mycket. Vi kom just off of New Moon och jag är fortfarande i redskap Färdigställande Eclipse, jag är redo att gå ut och främja Eclipse, det är min favoritbok, så jag är glada att se att en träff skärmarna. Men jag har inte riktigt lagt mycket tankearbete på Breaking Dawn, tror jag det kommer att vara blandade känslor men jag kommer att vara glada över att kunna avsluta den här serien och sedan gå vidare därifrån.


IESB: Jag vet Kristen Stewart säger att hon är glada över att se den är fördelad i två parter, skulle du vilja se det på det sättet?

PF: Jag skulle. Jag tycker det är en mycket stor bok, gör en stor Dörrstopp (skratt). Det är en väldigt tjock bok och har en massa grejer på gång så att försöka klämma in det i två timmar skulle vara svårt så jag tycker att det i två känns bäst. Jag vet inte ens om de har fattat ett beslut om det ännu, jag hörde det är vad de skulle styra mot. Men jag lät dem göra sin grej, när de ringer mig för att dyka upp på inspelningen, det är där jag kommer, jag lät dem göra affärer saker och jag är ett stöd för deras beslut. Toppmötet har gjort ett bra jobb med böckerna hittills med plockar directorsand sätta filmer där ute så jag skjuta dem om de beslut och jag är bara glada att få Carlisle till liv.


IESB: Någon chans någon av de föregående tre styrelseledamöter kommer att återvända för Breaking Dawn eller tror du de kommer att gå med ett eller två olika chefer?

PF: Jag tror att de förmodligen skulle gå med någon eftersom jag tror att vi skulle filma det hela som en och då skulle det vara, i redigering rummet, uppdelad i två. Jag har ingen aning om vem de tittar på för rektorer, jag är ur denna loop, men jag är säker på att de kommer att plocka upp någon stor. Kanske alla tre kommer tillbaka för att skjuta det (skratt).

Sweet words 'w'

whrite Sweet words here <3:

Vad heter du raring? :
Kom ihåg mig ?

E-post : (Detta vissas ej )

URL/ Har du blogg ?:

Sweet words :

Trackback
RSS 2.0