.. . . -

Tyck till om New Blood !!!!!

Hej på er !
Fick ett önskemål om att ni skulle få tycka till om vad som ska hända i New Blood
som jag hade till Cold-Dreams och självklart ska ni få det :)

Så tyck till !!;

* Har ni nå önskemål som vill ska hända ?
* Vad tycker ni så här långt ?
* Vad gör jag bra ?
* Vad gör jag dåligt ?
* Hur många kapitel skulle ni vilja att jag skrev ?

etc, etc


Sweet words 'w'
Postat av: jjenniffer

ddeta handlar inte om cold fire då ...

Men jag skulle göra allt för att du la upp

midnight sun här på bloggen . Jag ber av hella mitt hjärta (L) <3

2010-01-08 @ 17:25:52
Postat av: Hannah

* Jag vet inte , Att Cassidy och Benji hittar varandra igen och nåt speciellt kansk ehänder mellan Nessie och Jake ?;)

'Jätte, Jätte bra !:))

*Du har sån bra fantasi och det var en rolig grej med att låta olika kapitel handla om Cassidy och Renesmee.

*Du har lite brottom ibland men förstårvarför du har det . Man får en massa idér så vill man inte glömma dom så man skriver jätte snabbt för att inte glömma , gör samma misstag själv:)

*25- 26 :)

2010-01-09 @ 21:21:35
Postat av: Din läsare

Jag tycker attt du har jättebra fantasi. Jag skulle vilja ha sunt 28-20 kap. Längtar på fortsättning. Jag tyckar man borde få se lite mer av benjis och Cassidys förhållande. Sluta inte skriva<3

2010-01-25 @ 07:42:24
Postat av: Natta

Jag tycker att du borde ändra färg på texten för jag kan inte läsa något ifall jag inte markerar för jag skulle så gärna vilja läsa allt!! du är jätte duktig!!!! ^^ Kram

Natta

2010-01-26 @ 17:35:00
URL: http://moontwilight.blogg.se/

whrite Sweet words here <3:

Vad heter du raring? :
Kom ihåg mig ?

E-post : (Detta vissas ej )

URL/ Har du blogg ?:

Sweet words :

Trackback
RSS 2.0