.. . . -

Kommentar : Mirre

Bara så ni vet , kommentarer jag får som jag inte får mail till eller så och känner att jag vill svara så hoppas jag att det är okej att jag lägger upp dom såhär och svarar , jag lägger inte upp om dom är för privata . Men säg till om ni inte tke att det är ok ! okej ? för jag tar bort dom direkt när jag ser det isf :)

Mirre om Kommentar : Anonym:
Twilightfans.blogg.se har fått samma kommentar .


Svar: Jo jag såg det ... Tycker det är sjukt fel ! Visst alla har olika smaker men då behöver man inte kommentera enligt mig om man inte säger vad man kan göra för att göra ett bättre jobb som passar.

Sweet words 'w'

whrite Sweet words here <3:

Vad heter du raring? :
Kom ihåg mig ?

E-post : (Detta vissas ej )

URL/ Har du blogg ?:

Sweet words :

Trackback
RSS 2.0