.. . . -

Uppdate!! New Blood och design

Hejsan ! Idag kommer det nog inet bli så jätte mycket blogg i allmänhet utan det kommer bli lite mail och kommetar svar , sen kommer jag skriva jätte mycket New Blood !!! Ska första få klart tre delar !
Sen kommer bloggen inte se ut som vanligt eftersom jag tänker göra om min design och tack vare Madde kommer det komma upp en as snygg header !!
Så ni får ursäkta att den se lite hemsk ut underdagen när jag testar nya koder osv:)

Kram Louise




I ett inlägg förut skrev jag att Robert P hade erkänt att det var en relation mellan han Kristen men den vissade sig inte vara rikitgt sann . Tack jjenniffer för att du berättade det :)
Även om just den artikeln inte var helt sann tror jag att dom har en relation .
100 spen på att dom kommer gå ut i media nån gång och säga " Vi är ihop "!
Haha :)


Sweet words 'w'
Postat av: A

Ingen orsak , hoppas du inte tog illa upp ♥

äälskar både dig & bloggen :) <3

2010-02-26 @ 17:39:28

whrite Sweet words here <3:

Vad heter du raring? :
Kom ihåg mig ?

E-post : (Detta vissas ej )

URL/ Har du blogg ?:

Sweet words :

Trackback
RSS 2.0