.. . . -

Rob talar om Favoritfilmer, Breaking Dawn, London och Bel Ami



 (Bilden är från ett annat tillfälle)

I en inteview med The Daily Record, avslöjade Rob att hans favoritfilm just nu är Braveheart och han ser filmen fyra gånger om dagen!

Han medgav: "Jag såg Braveheart på TV häromdagen och jag har hållit ett öga på den fyra gånger om dagen sedan. Det är min favoritfilm. Jag har inte varit på bio på två år. "

Om fame han förklarade:

Robert sade: "Många människor värderar fame mycket högt, mycket högre än de borde, och de blir arga när de ser människor antingen inte respekterar sin egen berömmelse nog eller tro att de har fått kända oförtjänt. Jag tog ett steg i en riktning och det slags bara hände, så jag kan egentligen inte kräva någonting.

Men jag befinner mig på fester behöva be om ursäkt för en massa saker, bara för att vara mig själv. Det är lite konstigt - man aldrig kan bara gå till ett ställe och bara uppfinna dig själv, har du alltid fått förklara dig själv först, vilket är tröttande. "

Om återvänder till London:

Robert är inne i ett London hotellrum och han inte ser ut som hans berömda vampyr karaktär eftersom han har växt skägg för nya film Bel Ami. Han medger för första gången på två år han har kunnat gå runt hemstaden stor del oupptäckta.

"Jag skulle vilja göra en audition där ingen vet vem jag är och se vad som skulle hända om, skrattar han.

Hur känns det att vara tillbaka i London? Med tanke på att han varit Jetting runt om i världen för premiärer är det annorlunda nu?

"Det är verkligen annorlunda, erkände han. "Jag har varit här så lite tid de senaste tre åren. Jag bodde i Soho och när jag kom tillbaka den här gången var allt stängt. Det är konstigt. Överallt Jag brukade gå till, var stängd allting. "

Om sin musikkarriär och Simon Cowell rekord rykten behandla:

Han sa: "Jag vet inte när eller hur och det tråkiga är, måste det vara så god och folk kommer bara att skriva bort det genast."

Om Spider-man rykten:

Robert skrattade: "Jag tror inte jag ska vara i Spider-Man, även om jag skulle helt vilja göra det."

Om ångande sexscener med Uma Thurman i hans kommande film Bel Ami:

The sexscener med Uma är typen av störande. Hennes karaktär slags använder sex som ett slags vapen och min karaktär tycker som ett djur.

"Det finns en hel del sexscener i filmen, så jag frågar en hel del själv, och med många olika människor också."

Om Breaking Dawn tillade:

Han sa: "Det blir konstigt men det blir bra bara för att kunna veta vad jag gör. Att inte veta när Breaking Dawn kommer att skjuta - eftersom det hela tiden förändras - är ett slags börda, att denna sak som du inte vet när det kommer att hända.

"Så du har att organisera allt i ditt liv runt det och det kan vara svårt."

Om att vara paraoind att möta nya människor:

Han sade: "Verklig riktiga relationer med människor man har känt i evigheter aldrig förändras. Liksom alla mina vänner, varenda en jag känner, det är allt exakt samma.

"Det är bara nya människor. Om du möter en mängd människor, många gånger du tror att någon kommer att säga något, kan någon som ska sälja en berättelse om dig.

"De flesta gånger, inget ont någonsin händer, men med det paranoia det är mycket irriterande."


Sweet words 'w'

whrite Sweet words here <3:

Vad heter du raring? :
Kom ihåg mig ?

E-post : (Detta vissas ej )

URL/ Har du blogg ?:

Sweet words :

Trackback
RSS 2.0