.. . . -

Mail 3 frågor -3 svar

Mail:

1. Hanna : Skulle du inte kunna ha en frågestund ? Både med privata frågor och angående twilight ?
Skulle vara kul för då får man veta mer om dig ?
Älskar din blogg <3

SVAR: Hej Hanna och tack för tipset , vad säger ni andra ? Skulle det vara roligt att få veta mer om lilla mig ?:)
Kommentera eller maila svar :)
Kram!

2. Tussan: Hur gör du för att få mycket besökare såg förut att du har runt 75-150 besök per dag (beroende på när fanfic uppdateringar kommer )
Skulle vara kul att veta :)

SVAR: Hejsan svejsan !
Jag är med på olika hemsidor som jag gör reklam, eller vad man ska säga på . Frida , lunar och kamrat (LOL!)
Sen har andra länkat min blogg sen har jag kollat runt på andra bloggar och skrivit att dom har haft fin blogg och om dom inte kan tycka till om min :)
Men nu kör jag mest på bloglovin :)
Kram!

3. ( IDAG !) Jossan : Varför skriver du bara om twilight ? Skulle du inte kunna blogga om andra vampyrer också om myter och sånt , en allmän vampblogg , gammal som nytt ?
Kram

SVAR: Hej på dej Jossan !
Igår satt jag och tänkte samma sak ( coolt va !?) Så jag satt igår och fixade en vamp-blogg där jag kommer skriva om gammla filmer och dess skådisar men får se hur det blir med den , kommer att länka till den när den är klar och om det blir nåt med den överhuvudtaget:)
Kram !




Sweet words 'w'

whrite Sweet words here <3:

Vad heter du raring? :
Kom ihåg mig ?

E-post : (Detta vissas ej )

URL/ Har du blogg ?:

Sweet words :

Trackback
RSS 2.0