.. . . -

Lite Bloggsvar från mail och kommentarer:)

Maja : När läste du twilight för första gången ?

Svar : Jag läste den för första gången sommaren 2008 när jag var i Skara hos min mormor och morfar :)



Alexandra : Vilken team i twilight är du ? Jacob eller Edward?

Svar : Det beror på . Jag gillar Jacob bättre men tycker att det ska vara Edward och Bella .
Men tycker bättre om Jacob i karaktären och i utseendet . Så det blir Team Jacob :)



Nora : Hur många gånger har du läst alla böcker ?

Svar : Oj , inte en anning jag läser böckerna varje vecka så det är några gånger :)



Jonas: Vilken film och bok är din favorit ? ( Jag är den ända killen som läser din blogg va ?)

Svar : Haha , ja det är mycket möjligt :) Har intre fått nåt mail eller en kommentar av nån annan kille :)
Jag tycker bättre om New Moon i film eftersom jag är team Jacob och boken är en av mina favoriter också .
Favvo Böckerna är som sagt New Moon ( När jag hör din röst ) och Breaking Dawn ( Så länge vi båda andas ):)



Tiffanie: Vilken är din favorit twiligth ägodel ? Kram Tifffi

Svar : Wow , det var svårt men jag ÄLSKAR MIN AUTOGRAF AV EDI GATHEGI  som spelar Laurent :D <33 Sen alla böcker t.ex min twilight bakom kulisserna . Alla postrar , filmen, tidningar sen kommer jag antagligen få ännu mer coolt eftersom jag inte fått mina julklappar ännu (a)


Detta var bara några av alla mail och kommentarer jag fått som jag hinner svara på .
Kommer troligen ha frågestund senare :))

Hoppas ni fick dom svar ni hoppats på :D

Kram ...


Sweet words 'w'
Postat av: Elena

hej hej! älskar verkligen din "bok" New Blood. har egentligen bara läst till andra kapitlet, men ja e redan beroende. skulle du kunna lägga ut all text från början till slut? jag har precis upptäckt denhär bloggen så de e jätte svårt för mig att läsa New Blood. hoppas verkligen du kan göra de :) och jag älskar också bloggen :D

2010-02-16 @ 20:36:22

whrite Sweet words here <3:

Vad heter du raring? :
Kom ihåg mig ?

E-post : (Detta vissas ej )

URL/ Har du blogg ?:

Sweet words :

Trackback
RSS 2.0