.. . . -

Kommentar: N

N om Kstew och Rob är ihop !!!:
du ? , ddet är bara skvaller ! , snälla tro inte på allt du läser ? :) <3
tro på det först när han säger det i en
video eller något , men inte tidningar !

SVAR: Jo självklart kan det bara vara skitsnack !
Men jag tror på det , Nu tycker du säkert att jag jag är
helt galen och as töntig men jag bara känner att
det är sant ..Magkänsla tillsammans med hoppfullheten.
Som sagt kan det vara osant och då får jag helt
enklt äta upp mina egna ord men jag är 120 procent säker
på att det är sant. :)
Jag tvingar inge att tro på det eller så men jag tror på det :)

Kram !<3

Sweet words 'w'
Postat av: jjenniffer

ddet var inte meningen att vara elak :)

men nu har tidningen '' avsöjat '' att robert

inte hadde svarat men att dom antog att

det va ett ja , så det var inte sant ! ,

så dom själva nu har sakt att det vara ett

missförstånd !

2010-02-25 @ 14:30:43
Postat av: maddushe

hellu lolls!

Jag skickade två varianter jag gjorde i går heh

ifall du missat de... säg vad du tycker(A)

kramis!

2010-02-25 @ 16:45:50
URL: http://maddushe.blogg.se/

whrite Sweet words here <3:

Vad heter du raring? :
Kom ihåg mig ?

E-post : (Detta vissas ej )

URL/ Har du blogg ?:

Sweet words :

Trackback
RSS 2.0