.. . . -

Dagens bild: Robert och Kristen




Sweet words 'w'
Postat av: maddushe

hihi:)



sv: jag förstår... det är lite krångligt en del saker. Men jag har ett annat tips med till när du ska ändra designen, skapa en annan blogg och trixa på istället för denna haha:D



okej... det med egna bilder som 'huvudrubriker' är väldigt enkelt faktiskt, man bara skapar själva bilden man vill ha och sen så lägger man in den där det står " senaste nytt" osv, alltså namnen på de rubrikerna du vill ha bilden på ist för de som är skrivet.

Precis likadant som man lägger in vanliga bilder i menyn.... :) hängde du med där nu? (AA)



får jag bara kommentera två saker lite? hah inget illa menat eller så men bara några tips som kanske gör dig själv lite nöjdare med desingen med..



att du sänker ner menyn du vet i samma höjd som inläggen ( under headern alltså) och heh kanske att själva menyn och inläggen är i en annan färg än själva bakgrunden..

som sagt bara några småsaker jag kom på , inget taskigt menat.



Jag hjälper gärna till och förklarar om du inte riktigt fattar hur man gör de ( om du nu vill alltså)



heh hoppas jag lyckats få dig att begripa något av detta enormt långa inlägg iallafall, lycka till!



( orka inte skriva allt i samma kommenar, vi kan ta de i omgångar(AA) ) puss!<3

2010-02-27 @ 17:29:25
URL: http://maddushe.blogg.se/
Postat av: maddushe

förresten heh, kan hjälpa dig om du vill skriva text i menyn(A) ;D<3

2010-02-27 @ 17:32:28
URL: http://maddushe.blogg.se/

whrite Sweet words here <3:

Vad heter du raring? :
Kom ihåg mig ?

E-post : (Detta vissas ej )

URL/ Har du blogg ?:

Sweet words :

Trackback
RSS 2.0