.. . . -

Xavier Samuel intervju

obs kan vara kass översättning , använder google översätt





WHO: Xavier Samuel

ÅLDER: 26

Hemstad: Adelaide, Australien

Hederlighet: En 2005 examen från Flinders University Drama Centre program i Adelaide (tar på Hamlet på sin examen resultat), en viktig roll i australiska filmer varje år sedan.

VARFÖR NU: Han har nypräglade som "heta" vampyr i den mycket populära Twilight-serien, gjorde sin debut i den tredje delen, Eclipse, som väntas i sommar. Ryktet att ha slagit ut Channing Tatum och Harry Potter skådespelaren Tom Felton, Samuel fick rollen som Riley, höger vampyr till Bryce Dallas Howard är skurken, Victoria. "Han är i huvudsak en tragisk karaktär," Samuel säger. "[Direktör] David Slade och jag talat mycket om att förmedla hur komplext han är-han hyser extrema svartsjuka och hat för mänskligheten, eftersom det är precis vad han gått förlorad."

VARFÖR HAN KOMMER SISTA: Samuels tvångsmässigt watchable prestationer i australiensiska filmer som 2008: s Newcastle (han spelade en nottotally-out-of-the-closet Goth tonåring kämpar för att finna sin plats i en klick hard core surfa knarkare) är delvis en produkt av deras arbete med budgeten fastställs filmar i rasande takt. "De flesta av de australiska filmerna jag har arbetat med skott i fem veckor max, och en andra ta var en lyx. Den lärde mig att vara förberedd och fokuserad från början. "

Men är han redo för Twilight-NIVÅ FAME? "Jag har inte riktigt fick tag på en broschyr som säger," Om du blir vansinnigt känd, vad gör du? "Men jag tror att jag kan ta ett blad från Rob och Kristen bok. De har gjort ett bra jobb att hålla sina sinnen i virvelvind av det hela, men också låta det få dem där de vill vara framtidssäkrad roll-vis. "

BEVIS han verkligen gör sina läxor: Foton läckt ut på Internet av Samuel och Howard filma deras efterlängtade kyssar scen, en man träffande prepped för. "Bryce och jag tittade på YouTube klipp av de bästa kyssar i filmisk historia för forskning, säger han. Ja, men hur kom han igång med praktiserande? "Vad händer i replokalen stannar i replokalen."


Sweet words 'w'

whrite Sweet words here <3:

Vad heter du raring? :
Kom ihåg mig ?

E-post : (Detta vissas ej )

URL/ Har du blogg ?:

Sweet words :

Trackback
RSS 2.0