.. . . -

New Blood Kapitel 21 Del 1

Sammanfatting kapiteö 20 ( spoiler)

Dem står nu öga mot öga med Ziom, Hope och Garcia som visade sig vara det rikigta skrukarna.
Ziom är inte ute efter Renesmee utan Cassidy som var med och dödade hans fru.
Han vill nu får hämnd genom att få henne att må dåligt.


Del 1 Cassidy berättar

Få inte flashbak , få inte flashbak  tänkte jag för mig själv , fick jag en nu skulle jag bryta ihop .  Men tvi fick jag

-Snälla , snälla . Vad har jag gjort . Skrek hon innan hon började springa.
Jag sprang ikapp henne och grep tag i hennes arm så hårt att den nästan slets av.
- Vart tog den andra vägen ?" ropade han med sin hemska accent.
- Jag vet inte " viskade jag . Han grep tag i min nacke . " Kommer han undan , så blir det du istället .Morrade han och flickan slängdes in i elden . Det ända som hördes i gläntan var hennes skri när hon brändes levande.
Dem andra försvann innan han kom fram till mig igen - Gö det du är tränad till eller dö själv " väste han

Jag skakade på huvudet . " Jo Cassidy , det ska du . Om det så är det sista jag gör . " fräste han .
Vilken gjorde att jag fick nog. Utan att bry mig om att alla försökte få tag på mig sprang jag fram till honom och grep ett fast grep om hans arm och vissade honom allt med hjälp av Nessies talang. Han ansikte var vitare än var det redan var och vart smått grön i ansiktet under huden. Sen sprang jag tillbaka . Så snabbt att Benji ryckte till .
Ziom klev tillbaka några steg . Hope gav honom en varnanade blick .  " Vad gjorde du " morrade hon . Allt jag kände var ett hårt slag i magen och ännu ett slag i ryggen då jag jag flög in ett träd.
Sen bröt det ut .

Sweet words 'w'

whrite Sweet words here <3:

Vad heter du raring? :
Kom ihåg mig ?

E-post : (Detta vissas ej )

URL/ Har du blogg ?:

Sweet words :

Trackback
RSS 2.0