.. . . -

Kommentar : Madde

madde om Dagens bild : Robert och Edward:
sv: hihi tackar tackar lilla du:)
åh, fin design du har fått! (A) Om du vil... kan jag annars hjälpa dig med headern ( såg att du skrev något om de i något inlägg under) Klart att du får byta liksom, annars gör jag stilmallarna åt dig(A) För hur personligt blir det om man inte får ändra något liksom? :)

Jag kom och tänka på en sak... kanske jag kunde va lite som en ny kategori här(A) Typ leka lite med bilder / skriva twilightinspererade dikter... anything you want! Känner att jag är lite... har inte tillräckligt med saker att göra. Gör som du vill ofc, känn ingen press.

Ursäkta för ett jävligt långt inlägg, puss

Svar: Det låter super !:D lämna gärna din mail eller skicka ett mail till mig så kan vi prata via den , om det blir bra ?:)
[email protected]


Sweet words 'w'
Postat av: madde

sv: hihi wow det blev ett helt inlägg.... coolt(A)

du kan maila mig på: [email protected]

:)♥

2010-04-25 @ 15:40:20

whrite Sweet words here <3:

Vad heter du raring? :
Kom ihåg mig ?

E-post : (Detta vissas ej )

URL/ Har du blogg ?:

Sweet words :

Trackback
RSS 2.0