.. . . -

Dagens bild. Sam hittar Bella


Sweet words 'w'
Postat av: Lizz

Han är inte speciellt snygg , men en riktigt bra skådis :)



Kram

2009-10-19 @ 18:50:56
Postat av: jjenniffer

Jag har en fråga angående din framsida ;) <3

Skulle jätte gärna villja ha svar , för den är ur snygg så jag skulle också villja göra något sådant ( bilden med robert och Jacob ) så villken hemsida gör du den och gärna hur man kan göra en mall du vet hur jag menar ;) , och tipsa gärna om andra som man kan göra sådana också :D , ¨

BÄSTA BLOGGEN :D <3 , // jjenniffer

2009-10-19 @ 20:51:11
Postat av: jjenniffer

Jag har en fråga angående din framsida ;) <3

Skulle jätte gärna villja ha svar , för den är ur snygg så jag skulle också villja göra något sådant ( bilden med robert och Jacob ) så villken hemsida gör du den och gärna hur man kan göra en mall du vet hur jag menar ;) , och tipsa gärna om andra som man kan göra sådana också :D , ¨

BÄSTA BLOGGEN :D <3 , // jjenniffer

2009-10-19 @ 20:51:30
Postat av: Anonym

¨Jag har en fråga angående din framsida ;) <3

Skulle jätte gärna villja ha svar , för den är ur snygg så jag skulle också villja göra något sådant ( bilden med robert och Jacob ) så villken hemsida gör du den och gärna hur man kan göra en mall du vet hur jag menar ;) , och tipsa gärna om andra som man kan göra sådana också :D ,

BÄSTA BLOGGEN :D <3 , // jjenniffer

2009-10-19 @ 20:52:30
Postat av: Anonym

Man ser hur han änstränger sig på riktigt jasså !

2009-10-19 @ 20:53:28

whrite Sweet words here <3:

Vad heter du raring? :
Kom ihåg mig ?

E-post : (Detta vissas ej )

URL/ Har du blogg ?:

Sweet words :

Trackback
RSS 2.0