.. . . -

Senaste bokning från discshop.

Hejsan igen :))
 Jag ville bara vissa mina köp idag eller rättare sagt bokningar från discshop :

Priset till Elin :

 49:-

 men när jag satt där och leta efter priset så kunde jag inte låta bli så jag köpte även nåt till lilla miig (a)




Kalender för 2010 med olika motiv för varje månad :))

79:- + frakt ..

Fick inget besked när det kommer ännu * gråt gråt*

Nu ska jag kolla runt lite efter en dagens bild .. sen vet jag inte vad jag ska göra xP




xoxo Louise


Sweet words 'w'
Postat av: Hannah

Åhh jag var bara ett poäng i från ...Då skulle jag ha tagit Edward (a)

2009-11-07 @ 23:38:57
Postat av: Hannah

Måste också köpa nån kalender

2009-11-07 @ 23:39:30

whrite Sweet words here <3:

Vad heter du raring? :
Kom ihåg mig ?

E-post : (Detta vissas ej )

URL/ Har du blogg ?:

Sweet words :

Trackback
RSS 2.0