.. . . -

Nytt på bloggen info

Som ni ser har jag fixat några nya  mappar under dagen och tänkte "Berätta" lite om dom

Gör jag en sån här : * stjärna betyder det att det är en läsare som önskad detta

* Twilight- adresser : Jag tror inte att jag behöver förklara den så jätte noga , det är adresser till twilight skådisarna helt enkelt ..

* Intervjuer : Också en läsares önskan , Det är inte heller svårt att förstå , det är intervjuer med om/med twilight
männsikorna

Shopping: Här skriver jag om vad man kan köpa inom twilight som jag tycker är roligt eller sånt jag köpt osv.

Tävlingar: Jag har redan haft första tävlingen ...Och jag räknar med att det blir fler .. Så detta är en mapp för tävlingar och vinnare :))

Svar på frågor/ tips : En mapp för alla kommentar svar och mail svar som jag vill att andra ska se och tips från er och mig ;)

Senare kommer det även en mapp för info .. om en massa angående bloggen

Om ni vill fråga nåt eller säga vad ni tycker , kommentera eller maila [email protected]



Sweet words 'w'
Postat av: Hannah

Jätte bra att du skriver info såhär :))

2009-11-07 @ 23:40:02

whrite Sweet words here <3:

Vad heter du raring? :
Kom ihåg mig ?

E-post : (Detta vissas ej )

URL/ Har du blogg ?:

Sweet words :

Trackback
RSS 2.0