.. . . -

Ingen Lefevre i "Eclipse".

Rachelle Lefevre förvånades över nyheten om att Bryce Dallas Howard tagit över hennes roll i "Eclipse".

Hon menar att schemakonflikterna inte borde hindra henne från att på nytt spela Victoria i "Twilight"-sagans tredje del.

- Mitt åtagande för indiefilmen "Barney's Version" är bara tio dagar. Trots att "Eclipse" filmar i över tre månader, sade de sig ha problem med dessa tio dagar och ville inte längre ha med mig. Jag trodde aldrig att jag skulle förlora rollen på grund av en sådan kort överlappning, säger Lefevre i ett uttalande i onsdags, och fortsätter:

- Jag var nöjd med mitt kontrakt med Summit och är så ledsen att jag inte får fullfölja mitt porträtt av Victoria.

Produktionsbolaget Summit Entertainment svarar med att beskylla skådespelerskan för samarbetssvårigheter. Bland annat ska hon ha missat att informera dem om sin inspelning i Europa, som krockade med "Twilight"-gängets repetitioner, skriver E! Online.

- Hon visste om rollen sedan i juni men berättade först den 20 juli. Vi är besvikna att Rachelle Lefevre skyller sina karriärsval på studion, meddelar Summit Entertainment.

Bryce Dallas Howard håller än så länge låg profil och har inte kommenterat sin nya roll. Inspelningarna av "Eclipse" började i mitten av augusti.


Sweet words 'w'

whrite Sweet words here <3:

Vad heter du raring? :
Kom ihåg mig ?

E-post : (Detta vissas ej )

URL/ Har du blogg ?:

Sweet words :

Trackback
RSS 2.0