.. . . -

The Twilight saga och Cold-Dreams frågesport ..

FRÅGESPORT:

Nu tänkte jag ha lite frågesport på min blogg här... Och jag kommer lägga up vem som fick flest rätt och kanske finns det ett pris . Blir det två som har mest rätt så är det helt enkelt så. Men blir det fler så kommer jag att lotta och man måste meddela om sin mail ..

Fråge sporten gäller hela The Twilight Saga .. och det jag skrivit av Cold-Dreams .





Twilight / Om jag kunde dröma :

Fråga 1:
Vad heter andra kapitlet i boken ?

Fråga  2: Vilken tid hotar Bellas mamma att ringa till Charlie om hon inte svarar på hennes mail innan dess ?

Fråga 3: Vad är det för sorts bil som nästan kör på Bella på skolans parkering ?

Fråga 4: Vilken sport spelar Cullens innan dom  andra vampyrerna kommer.

Fråga 5: Hur skulle James skickat sitt meddelade till Cullens ?

New Moon / När jag hör sin röst :

Fråga 1: Vem försöker döda Bella på festen ?

Fråga 2: Vem/ Vilka går Bella på bio med i kapitel 9 ?

Fråga 3: Vad heter filmen det ser?

Fråga 4: Hur beskrev Charlie för Alice att han kände sig när Bella var deprimerad ?

Fråga 5: Vad var Bellas sista tankte innan hon " drunkna" ?( Hela meningen)


Eclipse / Ljudet av ditt hjärta :

Fråga 1: 
Vad heter den unga vampyren Victoria har med sig när hon lurar Edward och Bella i sin fälla ?

Fråga 2: Vad heter vampyren som ger up men som volturi sedan avrättar?

Fråga 3: Vad får Bella av Jacob i examens present ?

Fråga 4: Vad heter medlemmarna i Varg- flocken ?

Fråga 5:  Hur bröt Bella handen i La push ?

Breaking Dawn / Så länge vi båda andas :

Fråga 1: Vad heter ön Bella och Edward har sin smekmånad på ?

Fråga 2: Vem är den tredje som ansluter sig till Jacobs flock?

Fråga 3: Vem säger till Jacob att han inte är redo att slåss mot Cullens efter bröllopet?

Fråga 4: Vad heter Quils prägling och vilken färg på stenen ville hon ha ?

Fråga 5: Vad heter flickan som Jacob träffar när han lånar Edwards bil och har bil intresse.

Fråga 6: Vad har Bellar och Edwards sovrum för tema ?

Cold-Dreams:

Fråga 1 :
Vad heter Carolina i mellannamn?

Fråga 2: Vem är det som har präglats på henne ?

Fråga 3: Vad är Mia för något och vilket år är hon född ?

Fråga 4: Hur dog Elun ?

Fråga 5: Vad heter Carolinas vän som är borta ?

Lycka till :)










Sweet words 'w'
Postat av: Lizz

Svarar på din mail :))

2009-11-02 @ 18:36:16
Postat av: Hannah

Ja , jag gör som Lizz och svarar på mail

2009-11-02 @ 18:36:43
Postat av: Petra

bra skrivet. är inget fan av dom

2009-11-02 @ 18:43:38
URL: http://petrasjogren.blogg.se/
Postat av: Maddushe

hej! jag tänkte va med i den där tävlingen, eller vad man nu ska kalla det(A) men jag är lite osäker på en sak, vart ska man skriva svaren någonstans?

2009-11-02 @ 19:10:47
URL: http://maddushe.blogg.se/
Postat av: Molly

Svarar på din mail:)

2009-11-05 @ 14:54:35
URL: http://mollyssagor.blogg.se/
Postat av: Molly

Jag tror jag skippar det efter någon fråga, blev för svårt. Bra frågor:D

2009-11-05 @ 16:35:48
URL: http://mollyssagor.blogg.se/

whrite Sweet words here <3:

Vad heter du raring? :
Kom ihåg mig ?

E-post : (Detta vissas ej )

URL/ Har du blogg ?:

Sweet words :

Trackback
RSS 2.0