.. . . -

Bilder till Cold-Dreams

Eftersom några  i Cold-Dreams är påhittade av mig så har jag gjort egna bilder på dom med hjälp av penna och papper... Ni får ursäkta att dom inte vart nå bra mig jag är inte duktig på att rita !!
 
Alyn

 Carolina

 Elun

Sen ska jag göra
Stella och Mia :)


Sweet words 'w'
Postat av: Maddushe

åh, det låter ju mycket bra:D hihi är mest förvånad över att du lyckades komma på ett namn på hela saken innan du skrivit allt, jag har fett stora problem med sådant :/ hehe

Klart att ingen tycker det suger heller(AA)

Fast det är klart, det kan ju vara en fördel att det är lite twilight i den med, och alla är ju typ Twiliight fans hah:P Men jag tycker faktiskt den ÄR bra, så ge dig själv en stor applåd och nervärdera inte din stora talang här nu va. Det vore synd att bara slänga iväg den... jag tycker verkligen du borde göra något seriöst och stort med den, så inte bara de som läser bloggen kan läsa dina verk(AA) Jag talar om STORA saker, jag tror faktiskt twilight fans skulle gilla denna ideén efter som Embry då t.ex. inte är med så mycket annars, man kan lära känna honom mer ;D

Keep up the good work! 'blink'



btw, jag diggar dina bilder ;D <3

2009-11-03 @ 17:41:05
URL: http://maddushe.blogg.se/
Postat av: Molly

Riktigt snygga!:D

2009-11-03 @ 18:36:39
URL: http://mollyssagor.blogg.se/
Postat av: Erica

men shit va snyggt du ritaar!!!=D<33

2009-11-04 @ 18:59:30

whrite Sweet words here <3:

Vad heter du raring? :
Kom ihåg mig ?

E-post : (Detta vissas ej )

URL/ Har du blogg ?:

Sweet words :

Trackback
RSS 2.0