.. . . -

Uppdate

Hejsan alla läsare .
Som ni ser rasar det in kapitel av New Blood och fler kommer det troligen bli eftersom jag har jullov ( vilket dom flesta av er också har antar jag ?) Så nu har jag mycket tid att skriva och blogga och ska senare fortsätta med Del 4 av den nya tjejen som jag skriver på min andra blogg ( ni som läser den , vill jag bara säga tack för ert tålamod för att ni håller ut )
Sen har jag ju en tävling igång och jag skrev inte när den slutar men ska prata med min kusin som har filmen och se hur länge hon tycker den ska pågå .

Sen vill jag gärna ha lite tips av er läsare om vad ni vill jag ska skriva om osv , vart man kan hitta artiklar osv !
Ju mer ni hjälper mig ju roligare blir bloggen med inlägg och design .

Sen fick jag en fråga av Lisette på mail om jag kunde göra en sammanfattning om vad jag har skrivit om och så vidare  .

Tack för tipset Lisette! Det kommer en sammanfattning på Söndag ! ;)



Like I Say Watch out for the blodsuckers ;)


Sweet words 'w'

whrite Sweet words here <3:

Vad heter du raring? :
Kom ihåg mig ?

E-post : (Detta vissas ej )

URL/ Har du blogg ?:

Sweet words :

Trackback
RSS 2.0