.. . . -

Taylor Launter skämdes över att han inte hjälpte flickvännen Taylor


I humorprogrammet ”Saturday night live” i

helgen visade Taylor Lautner upp det hjältemod som han önskar att han hade haft på MTV-galan när Kanye West förstörde Taylor Swifts tacktal.

”Twilight”-stjärnan förklarade för tv-tittarna att han skämdes över att han inte hade skyddat sin nya kärlek när Kanye stal micken under den omtalade incidenten på amerikanska MTV VMA-galan i september:  

— Jag har kommit nära en sångerska som heter Taylor Swift. Jag var faktiskt på scen på VMA-galan den kvällen när hon vann sitt pris och Kanye West avbröt hennes tal. Jag antar att jag borde ha ingripit.  

Sedan visade Taylor hur han borde ha gjort när han under en imponerande kampsportssekvens gick till attack mot en skyltdocka föreställandes Kanye och slog huvudet av dockan.


Sweet words 'w'

whrite Sweet words here <3:

Vad heter du raring? :
Kom ihåg mig ?

E-post : (Detta vissas ej )

URL/ Har du blogg ?:

Sweet words :

Trackback
RSS 2.0