.. . . -

Mail : Pernilla

Mail:
Måste bara säga att jag älskar din blogg och verkligen dyrkar den !!<333
Tack för att du lägger ner all tid på den och ger oss vår dagliga doss som håller twilight febern uppe:D
Jag älskar verkligen dina fanfics ochtycker att du ska skicka dom till ett förlagoch få dom publicerade eller nåt annat du skriver ! Du har talang , slösa inte bort den !!
Jag är 16 och kan inte skriva så där bra . Du har en gåva som du ska vara stålt över och skryta om !
Som sagt älskar dina fanfic .
Sen har jag några frågor . Skulle du inte kunna ha en tävling snart ? Där man kan vinna något coolt , behöver ju inte ha något med twilight :)
När kommer nästa kapitel av New Blood ???<333
LÄNGTAR !!
Sen hur många besökare har du per dag ?:) skulel vara coolt att få se :))
Skickar med en fan bild också <3
Kram Pernilla

Svar: Tack så jätte mycket Pernilla :D  gud så glad jag blir !!
Jag har faktiskt tänk på det att skriva något och skicka in till ett förlag inte bara du som tycker det ;)
Jag har faktiskt tänk på att ha en tävling eller nåt liknande :) Sen Nästa kapitel vet jag inte när det kommer och måste säga att jag verkligen uppskattar allas tålamod !
men får se hur mycket tid jag har . Skolan går först ...pust tack och lov att det är lov nästa vecka så du får ni räkna med två kapitel av det .
När det gäller besökare är det olika ... De beror på om ett kapitel av new Blood precis kommit ut men det ligger mellan 75 - 150 per dag :)) Riktigt coolt ! Men då räknar jag både unika besökare och dom som brukar vara med :)
Tack så mycket för bilden också Pernilla LÖWE it riktigt coolt att du skrev om karaktärerna <3!:))
Tyvär kunde jag inte ladda upp den nu >< efter som min blogg kronglar men kommer länka bilden till detta inlägg !
Hoppas du får en trevlig dag !
Kram Louise

Sweet words 'w'

whrite Sweet words here <3:

Vad heter du raring? :
Kom ihåg mig ?

E-post : (Detta vissas ej )

URL/ Har du blogg ?:

Sweet words :

Trackback
RSS 2.0