.. . . -

Grattis Ashley Greene !!

Idag fyller super söta Ashley Greene (aka Alice ) 23 jordsnurr

Här kommer en super snygg bild på den spralliga vampyren!:))


Sweet words 'w'
Postat av: Elena

Graaattis :DD!! hmm kan du skriva New Blood i ett helt stycke? asså e är jätte svårt för mig att läsa alla inlägg och så... skulle verkligen uppskatta om du gjorde de :)

2010-02-22 @ 17:02:37
Postat av: Anonym

Graaattis :DD!! hmm kan du skriva New Blood i ett helt stycke? asså de är jätte svårt för mig att läsa alla inlägg och så... skulle verkligen uppskatta om du gjorde de :)

2010-02-22 @ 17:04:44
Postat av: maddushe

hah, jag vet! fast jag har inte hunnit läsa ut boken än.. håller på för fult hehe:*

;O är du seriös? coolt hah;D



svar: okej, ska kolla mejlen då hihi!

btw, jag längtar efter nästa kapitel, skriv klart det snart va! 'blink

2010-02-22 @ 19:16:03
URL: http://maddushe.blogg.se/

whrite Sweet words here <3:

Vad heter du raring? :
Kom ihåg mig ?

E-post : (Detta vissas ej )

URL/ Har du blogg ?:

Sweet words :

Trackback
RSS 2.0