.. . . -

VIKTIG UPPDATE !!!

Hejsan !!!
Idag kommer jag åka på konfa läger och vid 16:00 tiden kommer min kompis att hämnta mig , Så till saken.
Jag kommer vara borta till på Söndag , jag har inte heller fått hum på hur man smsbloggar !!
Men jag ska läsa igenom allt igen .
Ska försöka fråga runt lite ifall nån kan blogga åt , I allafall göra ett snabbinlägg på fredag då Kristen fyller .
Men får se hur det blir , sen håller jag på med nästa nästa kapiel och svarar och godkänner kommentarer !!
Men innan jag åker ska jag försöka lägga upp så mycket som möjligt , bilder , intervjuer , videos , fun stuff you know !
 Vi får se hur det bli med uppdateingar !!



Sweet words 'w'

whrite Sweet words here <3:

Vad heter du raring? :
Kom ihåg mig ?

E-post : (Detta vissas ej )

URL/ Har du blogg ?:

Sweet words :

Trackback
RSS 2.0