.. . . -

Kodmallar...

Hejsan Hoppsan :)

Jag fick en fråga av en som undrade hur jag gjorde min Templates ( Det som man t.ex. ser på kategori sidan som det står team Switzerland och med två bilder av Edward och Jacob )

* Gå in på http://twilightguide.com/tg/ 

* Sen gå ner på sidan till du hittar en kategori med Jacob som heter pictures & graphics

* Klicka på  Blogger  Templates.

* Välj en Templates 

* Gå ner på sidan till du hittar  en rubrik som heter Blogger Code .

* Kopiera coden

* Sätt in det på kodmallar

* Klicka på Spara kodmall .

Klart :))

Men tänk på att detta gäller blogg.se Jag vet inte hur det blir på andra bloggsajter . :)
Sen beror det på vilket blogg tema du har . Jag har retro röd och då blir det som jag har det .

Vet nu nåra andra sidor man kan hitta såna här länkar eller nån annan som kan sånt  tipsa mig :D
På denna sida som jag länka er till finns annat roligt också :D

Jag är inte speciellt dukigt på att beskriva så säg till om ni inte förstår :)

Jätte kul att ni frågar om ni undrar nåt :D

XOXO LOUISE


Sweet words 'w'

whrite Sweet words here <3:

Vad heter du raring? :
Kom ihåg mig ?

E-post : (Detta vissas ej )

URL/ Har du blogg ?:

Sweet words :

Trackback
RSS 2.0