.. . . -

cold-dreams namn

Hejsan hoppsan !

Fick en världigt intressant kommentar för ca 6 minuter sen !"

Av en som heter Maja
 
Det du skriver är verkligen skit bra ! Du borde skicka in det till ett bokförlag !
Men namnet stör mig lite , Cold-Dreams asså det är ju en titel man lägger märke till men den passar inte boken . Jag antar du kom på namnet innan du börja skriva ?
Serien skulle bli ännu bättre om den fick ett namn som passar .


Håller ni med henne ? Behöver serien nåt annat namn ?
Skriv vad ni tycker ! :)
och gärna om ni har nåt tips på namn .?

xoxo Louise

Sweet words 'w'
Postat av: Ankan

Embry and Carolina



Human and Wolf love



2009-10-29 @ 11:37:22
Postat av: Erica

jag tkr Cold Dreams är ett bra namn!! de är som en slags beskrivning om hennes mardrömmar, de är ju riktigt hemska endel av dom. kalla o hemska!!:)

2009-10-29 @ 12:20:43
Postat av: Molly

Jag tycker namnet är ett ritkigt bra namn på en bok, men det är inte bra för denna bok. Har ínget namn åt dig just nu, sorry:( men om jag kommer på berättar jag direkt:)

Molly



P.S. När kommer nästa kapitel??;P

2009-10-29 @ 17:50:45
URL: http://mollyssagor.blogg.se/

whrite Sweet words here <3:

Vad heter du raring? :
Kom ihåg mig ?

E-post : (Detta vissas ej )

URL/ Har du blogg ?:

Sweet words :

Trackback
RSS 2.0