.. . . -

Sörger !!!

Nån mer än jag som sörger just nu ?
Det är New Moon premiär idag och man missar det ...
Sen är jag skyldig Emme en ursäkt eftersom hon sa att åldergränsen på New Moon skulle ändras till 11 år , Men jag sa bestämt att det inte var så ...men jag erkäner jag hade 110% FEL ^^ Aja fett skönt att det har ändrats iaf .
Men eftersom man inte är på bio så får man väl helt enkelt nöja sig med tidningar ..

Som idag .. Idag har jag läst Klick ! om och om igen ( Och hade inte Becca sagt nåt när vi köpte godis på rasten hade jag sutit utan den , Tack Becca !:D )




Sweet words 'w'
Postat av: Hannah

Jag sörger !

Fy fan att man missa den ! :'( Lider med dig Lollo!



Hur kommer det säg att jag missar varje gång twilight är med i nån tidning ( förutom FRIDA ) ?

2009-11-20 @ 22:41:09
Postat av: Lizz

Hmm , Lider med er 2 till 100 procent .

Hannah du är inte den ända som missar twi-tidningar ;/

2009-11-20 @ 23:03:55

whrite Sweet words here <3:

Vad heter du raring? :
Kom ihåg mig ?

E-post : (Detta vissas ej )

URL/ Har du blogg ?:

Sweet words :

Trackback
RSS 2.0