.. . . -

Svar på frågor : Mine - Om Jackson Rathbone

Mine om Jacob Black som Barbie docka :):
Hejsan Louise tack för allt tid du lägger på din blogg och allt arbete , tror att det är fler än jag som uppskattar ditt jobb !
Men jag har en fråga , Jag älskar verkligen Jackon (Jasper ) som skådis och undrar om du kan lägga upp ett inlägg med vilka filmer han har vart med i ?

Kram Mine ett stort twifan och ett stort fan av din blogg

SVAR: Tack så mycket för alla fina ord ! :)
Och själv klart kan jag skriva lite om Jackson Rathbone.


Jackson föddes den 21 december 1984 och föddes i Singapore .
När familjen bosatte sig i Texas gick Jackson med i en teatergrupp . 
Efter att ha gått ut skolan begav han sig till Los Angeles för att försöka bli skådespelare. Jackson jobbade med Disney 411 innan han erbjöds en huvudroll i Beautiful People. Han älskar även musik och är med i bandet 100 Monkeys och är 1,77 cm lång och har smeknamnet Jay .
Hans födelsenamn är Monroe Jackson Rathbone.



Filmer med Jackson:



Sweet words 'w'

whrite Sweet words here <3:

Vad heter du raring? :
Kom ihåg mig ?

E-post : (Detta vissas ej )

URL/ Har du blogg ?:

Sweet words :

Trackback
RSS 2.0