.. . . -

Viktig uppdate

Hej tänkte bara meddela att jag funderar på att flytta bloggen .
Och jag har redan börjat med att göra en ny men får se hur det blir :)
För då kommer jag flytta det mesta dit (fanifc..osv)

Sweet words 'w'
Postat av: madde

sv: hihi:) låter som en bra ide du!(A) Klart jag vill, varför skulle jag annars ha frågat?

Du är för skön du lollo... jag vet inte när jag ska börja dock, det får du bestämma hah:D Din blogg.

btw... vad menar du med att du ska flytta den? :O♥

2010-05-02 @ 19:45:10
Postat av: madde

sv: jag förstår.... och vart tänker du flytta den då? :P♥

2010-05-02 @ 20:12:21
Postat av: madde

sv: hah kej:P Jag förstår... du får göra som du själv tycker:D<3

2010-05-03 @ 14:31:18

whrite Sweet words here <3:

Vad heter du raring? :
Kom ihåg mig ?

E-post : (Detta vissas ej )

URL/ Har du blogg ?:

Sweet words :

Trackback
RSS 2.0