.. . . -

Booboo Intervju :)


Sweet words 'w'
Postat av: Moa

Han är ju sååå söt :)

När kommer nästa kapitel ?:p

2010-05-02 @ 12:24:54
Postat av: madde

sv: hah oj då, det var ju inte så bra:(



hehe som jag sa... det är svårt att få en header att passa in i desingen, lättare att göra tvärt om(A) Men jag tycker det låter som en rolig idé med diktsaken... hihi har även en liten idé till en fanfic jag själv(A) Jag har suttit och tänkt ett tag... och om du vill, kan jag ju uppdatera lite jag med så blir alla glada, mycket och läsa hah:)



åh ja... hade lite tråkigt igår så jag lekte med design hah kanske något du gillar där?

www.lifeaccordingtomem.blogg.se/testblogg



( ursäkta dikten i headern, skrev ihop något bara vid två eller så i natt)

puss♥

2010-05-02 @ 13:32:23
Postat av: madde

sv: hah vad var bra? (AA)



eh ja jag vet... jag mena uppdatera ANDRA saker... inte skriva någon fanfic, inte här iallafall hihi:)



funderar på om jag ska göra en twilightblogg igen.. hah har ju en design redo och klar(A)



btw, hur skulle vi göra nu då med eh diktsaken / desigen? ♥

2010-05-02 @ 16:29:13

whrite Sweet words here <3:

Vad heter du raring? :
Kom ihåg mig ?

E-post : (Detta vissas ej )

URL/ Har du blogg ?:

Sweet words :

Trackback
RSS 2.0