.. . . -

Uppdate kommentarer

Hej , som ni ser kan man inte kommenetera det senaste inläggen på bloggen.
Jag vet inte vad det beror på men har kontakat blogghjälpen :)
Kommer lägga upp en uppdate när det fungerar igen :)

Är det nå spec inlägg ni vill kommentera men inte kan , kan ni ju kommentera på ett äldre inlägg
och skriva vilket inlägg ni menar :)

Kram Louise :)



Fått en kommentar om varförjag inte godkänner kommentarerna till frågestunden och jag kommer inte godkänna dom alls eftersom jag ändå kommer svara på dom ikväll :)

Kul att jag fått så många frågor men fortsätt gärna och ni kan fråga hur mycket ni vill !
Som sagt både privat och inom twilight eller vad ni vill . Er fantasi är det ända som sätter stop :)

Är det fler som frågar ungefär lika kommer jag göra såhär :

Expemel : Louise , Elisabeth och Christina frågar :---------( heter louise christina elisabeth så det blev ett bra exempel :))

Kram Louise


Sweet words 'w'
Postat av: Louise

Testar

2010-03-07 @ 21:04:36
URL: http://relaxsweetxx.blogg.se/

whrite Sweet words here <3:

Vad heter du raring? :
Kom ihåg mig ?

E-post : (Detta vissas ej )

URL/ Har du blogg ?:

Sweet words :

Trackback
RSS 2.0