.. . . -

Svar på Frågestund 1 av 2

Anonym frågar : Vilken är din favorit bok i serien ?

Svar: Jag gillar alla men New Moon och Breaking Dawn är dom bästa ^^

Maria frågar : Hur kom det sig att du började blogga och hur mycket tid lägger du ner på bloggen ?:p

Svar : Jag började läsa olika twilight webbsidor och bloggar och vart sugen . Det började bara som en oskyldig syselsättning men nu lägger jag ner all tid på bloggen , liite för mycket istället för läxor ^^

Julia frågar: Om du fick välja en i twilight vilken skulle du välja då ?:)
Btw...Älskar din blogg <33


Svar: Oj , svårt men skulle nog välja att vara Alice isf :) Tänk alla kläder ;)

Anna frågar : Vilket Team är du ?:)

Svar : Jag är Team Wolfpack/ Team Jacob <333 Haha är ett Taylor fan ^^

Emelie , Moa och Molle frågar : Vilken är din favorit sida när det gäller twilight ?

Svar: Jag tycker  http://twilightguide.com/ är en jätte bar sida där man kan hitta gejer till blogg designe osv :)

Anonym frågar : Om du fick ta bort en person ur bok serien vilken skulle det vara ?

Svar : Hmm....Jag gillar alla i boken...Men om jag måste ta bort nån så väljer jag nog Jessica Stanly ..Jag tyckerinte att hon är en bra vän mot Bella.

Jenny frågar : Jag kommer inte på nån vettig fråga så jag frågar vilken är din favvo färg ?:p

Svar : Lila, grön och mörka färger :)

A frågar : Vampy eller varulv ?

Svar : Enkelt ;) VARULV <3

Mirre : Favoriter i Twilight serien ?

Svar : Mina favvo karaktärer är Jane , Jacob , Seth och Victoria ^^

Mirre: Sen ...Vilken /vilka ärfavvo skådisarna :P?

Svar : Såklart Taylor ;) senn Kiowa , Booboo och Ashley Greene :)




Nu hann jag tyvär inga fler ....:( Men kommer att svara på fler till i morgon :p
Hoppas att ingen blir sur eller så men jag kommer svara på alla frågor även gammla så passa på att skriva frågor nu ^^
som sagt svarar jag bara på kommenterer nu ^^





Sweet words 'w'

whrite Sweet words here <3:

Vad heter du raring? :
Kom ihåg mig ?

E-post : (Detta vissas ej )

URL/ Har du blogg ?:

Sweet words :

Trackback
RSS 2.0