.. . . -

Ny bok till The Twilight Saga !!!!!!!

Även "Midnight Sun" , alltså Twilight ur Edwards perspektiv har jag väntat på sen jag köpte serien. Jag har första kapitlet i "Midnight Sun" i början av min Twilight bok, men jag vill gärna ha hela. Den har inte heller ett release datum och är inte ens färdigskriven ännu. Vet inte om Stephenie Meyer ska skriva färdigt den hon har tagit uppehåll från skrivandet av "Midnight Sun" eftersom delar av den läckt ut på nätet. Efter det har jag inte hört nått nytt om den. Hoppas verkligen den kommer ut!

Men nu till grejen...

The short second life of Bree Tanner

  

Ny bok som ska släppas i sommar (eller novell). Stephenie Meyer började skriva på den under tiden hon skrev Eclipse ( tredje boken i Twilight serien) nu har hon skrivit klart den och ska släppa den. Den handlar om Bree Tanner, den unga nyfödda vampyren som man stöter på i Eclipse. 

Boken kommer att vara ca 200 sidor tjock och den släpps den 5 juni 2010. 

Stephenie Meyer skriver att denna “novell” egentligen skulle ha funnits med i den officiella guiden till Twilight-serien, men att den i slutändan blev så lång att den förtjänade sin egna bok!

Spännande!

B Wahlströms som står för distributionen av Twilight-böckerna i Sverige har i ett pressmeddelande om kommande “The Short Second life of Bree Tanner” som på svenska kommer att heta “Bree Tanners andra liv“. Boken håller just nu på att översättas till svenska. Man kommer att kunna köpa den exakt samtidigt här i Sverige som i USA. Klockslaget och allt är spikat: kl 06.01 den 5 juni (sv tid).


Sweet words 'w'
Postat av: maddushe

nej hehe DENNA veckan(AA) har bara ledigt på måndag nästa vecka... :(

2010-03-31 @ 17:39:43
URL: http://maddushe.blogg.se/
Postat av: C A Y D E N

Hej längesen! Vad händer under lovet då? :)

2010-04-01 @ 20:38:09
URL: http://caydens.blogg.se/
Postat av: C A Y D E N

Hej längesen! Vad händer under lovet då? :)

2010-04-01 @ 20:39:21
URL: http://caydens.blogg.se/

whrite Sweet words here <3:

Vad heter du raring? :
Kom ihåg mig ?

E-post : (Detta vissas ej )

URL/ Har du blogg ?:

Sweet words :

Trackback
RSS 2.0