.. . . -

Kommentar : Anonym

Anonym om Snälla , Snälla svara på denna fråga !:
Vad har hänt med bloggen ?
Designen är jätte bra men vad är detta med all reklam ?
Snälla sabba inte bloggen .
Ps när kommer nästa kapitel av New Blood och när kommer du ha en tävling ?
Me gillar tävlingar !

´Svar: hej Anonym , Tack för att du gillar designen men den är inte klar ännu :( Men jobbar påd det
och när det gäller all reklam och tävlingar . Om du stör dig på att jag har reklam på bloggen blir det lite problem för om jag ska kunna ha tävlingar behöver jag pengar till priser, pengar jag inte har.
Och med att ha reklam kan jag få in en extra slant .
Just nu kan jag faktiskt förstå varför du stör dig eftersom annonerna inte ligger speciellt bra men jag håller på att trixa  på hur jag ska ha den .
Nästa kapitel av New blood kommer så fort jag gjort min svenska uppsats om vampyrer är snart klar men har lite smått kvar .
LOVAR ATT DET KOMMER INNAN MÅNADENS SLUT !!!!!!!!!
Kram Louise

Sweet words 'w'
Postat av: C A Y D E N

Sv: Tack! Jag pluggar lite för ett SO-förhör. Vad har du gjort idag då? :)

2010-03-16 @ 20:07:59
URL: http://caydens.blogg.se/
Postat av: C A Y D E N

Sv: Haha WE LOVE TWILIGHT SAGA!! :D Var praoar du? :)

2010-03-16 @ 20:15:06
URL: http://caydens.blogg.se/

whrite Sweet words here <3:

Vad heter du raring? :
Kom ihåg mig ?

E-post : (Detta vissas ej )

URL/ Har du blogg ?:

Sweet words :

Trackback
RSS 2.0