.. . . -

Uppdate + Kommentar svar

Ska göra ett litet snabbt inlägg innan jag sätter mig och pluggar till svenska provet och fortsätter med matte och engelska läxan ...

Som ni ser har jag lagt till en bloglovin länk som jag hoppas att ni bekvakar mig på !! :D

Svar på Kommentar:

Millan
om Tema Vecka: Team Edward : NEW MOON - WHERE IS EDWARD CULLEN?:
När kommer nästa kapitel av New Blood :)<3


Svar: Det kommer mellan Torsdag - Lördag hoppas jag , tänkte nämligen göra ett lite längre kapitel änvanligt, sen beror det på hur mycket kan får tillfälle att ha datan . En data och tre i familjen ...hmm...inte alltid det blir som man vill ...
Men lägg till mig på bloglovin så ser ni lär det kommer .
xoxo


Sweet words 'w'

whrite Sweet words here <3:

Vad heter du raring? :
Kom ihåg mig ?

E-post : (Detta vissas ej )

URL/ Har du blogg ?:

Sweet words :

Trackback
RSS 2.0