.. . . -

Tema Vecka : Team Edward: Mariaa

Som ni ser startar jag Tema veckan en dag tidigare istället . Det blir då en extra dag så Lördag till söndag blir det nu ! :) Mariaa får starta våran tema vecka med dessa as coola filmer och skickade till min blogg mail !! JUST LOOK !!.... Mariaa berättade även varför hon är Team Edward och inte Team Jacob: Mariaa: Jag är 16 och vill ju ha lite mer ... mognare pojkar , EDWARD är mer mogen än Jacob . Sen kan man ju se lite av anledningarna i mina bilder ... Psst en av grejerna jag skrev är ett skämt ska inte avslöja vilket men och ni kollar på bildspelen fattar ni närni ser det ;) Edward är perfekt jag älskar även robert pattison eftersom han är lika perfekt sj lv enligt mig och jag är verkligen dööööö käääär i både Han och Edward ! Hoppas du gillar mina bilder Louise ...Bilderna har jag gjort med detta program : http://www.smilebox.com Kram .
Click to play this Smilebox collage: Bella and Eddi forever
Create your own collage - Powered by Smilebox
Make a Smilebox collage
Click to play this Smilebox scrapbook: Edward Cullen
Create your own scrapbook - Powered by Smilebox
Make a Smilebox scrapbook
Click to play this Smilebox scrapbook: Edward Cullen (l)
Create your own scrapbook - Powered by Smilebox
Make a Smilebox scrapbook
Click to play this Smilebox scrapbook: Edward Cullen by Mariaa
Create your own scrapbook - Powered by Smilebox
Make a Smilebox scrapbook
Click to play this Smilebox greeting: Bella to Edward
Create your own greeting - Powered by Smilebox
Make a Smilebox greeting
Click to play this Smilebox photobook: Team Edward ej teamJacob
Create your own photobook - Powered by Smilebox
Make a Smilebox photobook
Ja Mariaa självklart ÄLSKAR JAG DOM ! Grymt snygga !

Sweet words 'w'

whrite Sweet words here <3:

Vad heter du raring? :
Kom ihåg mig ?

E-post : (Detta vissas ej )

URL/ Har du blogg ?:

Sweet words :

Trackback
RSS 2.0