.. . . -

Uppdate angående New Blood

Jag har fått ca 16 mail , och 12 mail underdagen och alla är angående nästa del av New Blood.
Jag jobbar på nästa del av kap.14 men funderar på att göra en New Blood spec. Med flera kapitel på en dag , plus alla fan bilder ja en massa New Blood asså.

Sen är det många som klagar att jag inte svarar oh godkänner deras kommentarer men jag håller på , ni är så duktiga på att skriva mail addresser så jag svarar på alla jag har full med kommentarer som jag inte hunnit svara på eller godkänna . Ledsen att det tar sån tid men jag har jämnt så mycket att göra , Har lov denna vecka så kommer sitta vid bloggen världigt mycket !

Tack för alla fina bilder och fina ord !

Älskar er alla !<3

// Kram Louise

ps,. Håller på att skriva ett inlägg med svar på några mail och kommentarer ...
Kram påer

Sweet words 'w'

whrite Sweet words here <3:

Vad heter du raring? :
Kom ihåg mig ?

E-post : (Detta vissas ej )

URL/ Har du blogg ?:

Sweet words :

Trackback
RSS 2.0