.. . . -

Kommentar: Elena

Elena om Grattis Ashley Greene !!:
Graaattis :DD!! hmm kan du skriva New Blood i ett helt stycke? asså e är jätte svårt för mig att läsa alla inlägg och så... skulle verkligen uppskatta om du gjorde de :)

Svar: Hejsan Elena :) Menar du att jag lägger upp alla kapitel på en och samma gång ?
Isåfall kan det bli svårt eftersom jag inte har skrivit klart hela boken utan tar kapitel för kapitel .
Men ska troligen ha nån helg då det kommer rasa in New Blood Kapitel :)
Kul att du gillar serien ska se vad jag kan göra :)

Kram !

Sweet words 'w'
Postat av: Elena

Okej tack! Jag förstår om de blir svårt, men du kanske kan göra allt som du har skrivit hittills i tre delar... :)

2010-03-01 @ 12:28:40

whrite Sweet words here <3:

Vad heter du raring? :
Kom ihåg mig ?

E-post : (Detta vissas ej )

URL/ Har du blogg ?:

Sweet words :

Trackback
RSS 2.0