.. . . -

Kommentar: Eilia

Eilia om Jackson Rathbone om Eclipse & The last airbender:
Jag älskar verkligen din blogg ! , Den är jätte bra och allt sånt men skulle du inte kunna uppdatera din bloggdesign lite ?
Asså den är snygg men en anning tråkig , eftersom du haft den länge ?
Jag vet att det tar tid och så men iaf ?
Jag menar inte att förulämpa eller nåt sådant , vill bara säga min åsikt :)

Kram hoppas du inte tar illa upp...

SVAR: Hej Eilia ! Självklart tar jag inte illa upp !;O
Bra att du säger vad du tycker på ett + sätt:)
När et gäller designen så kommer den uppdatera bloggen när
headern är klar som Madde gör :D
Så snart blir bloggen coolare och freschare :)
Kram !

Sweet words 'w'

whrite Sweet words here <3:

Vad heter du raring? :
Kom ihåg mig ?

E-post : (Detta vissas ej )

URL/ Har du blogg ?:

Sweet words :

Trackback
RSS 2.0