.. . . -

kommentar: Erika

Erika om Dagens bild: Kristen och Taylor:
Hej! Jag undrar om du typ vet hur man kan tjäna pengar på sin blogg? För man kan väl typ göra det genom att lägga upp reklam på bloggen och jag undrar hur man gör det?
Skulle vara jätte snällt om du ville berätta (Om du vet) hur man gör på min blogg :)


Svar : Hallojsan Erika ! Jo visst vet jag hur man kan känna pengar på sin blogg , men det gäller att ha tålamod när det gäller de . Det tar LÅÅÅÅNG tid innan man kommer upp i höga summor ( jag får ca 12 kronor än så länge bara)
Det beror ju också på om man är över 18 eller inte och på vissa ställen måste man ha förälders tillstånd eftersom du måste föra över till deras konto osv. Men jag är dels regad på
http://www.adoperator.com/
. Då lägger man upp reklam för olika företag , men tänk på att du inte bestämmer vad du ska ge reklam för .
Det kan bli allt från trädgårds utrsutning till sexleksaker... Det är en nack del tkr jag .
Sen är jag även medlem på
http://xmart.se/ fast där får u bara pengar om nån köper nåt  och inte förren personen som handlat betalt .

vill du veta mer är det bara att kommentera
^^


Var OTROLIGT noga med att läsa all info !!!!! det är super vikigt !!!

Sweet words 'w'

whrite Sweet words here <3:

Vad heter du raring? :
Kom ihåg mig ?

E-post : (Detta vissas ej )

URL/ Har du blogg ?:

Sweet words :

Trackback
RSS 2.0