.. . . -

Info till mina läsare .:)

Hejsan ! :)
Läst nyss mina kommentarer och fick en angående Månadens Hottie .
Där en kommenterade att den första bilden på Taylor inte såg ut som honom .

Och jag håller med , han ser helt annorlunda ut . Är det nån som vet om det är han eller inte kan ni väl kommentera :)

Sen skulle jag uppskatta om ni lämnade nåt om er själva . Jag kan ju inte tacka eller svara på frågor om jag inte varken era namn , mail , bloggnamn . Ni kan även skriva vad ni heter på olika hemsidor som: myspace, FRIDA , kamrat eller bilddagboken ... Och gärna era bloggar .


// Louise :))

psst . håll ögenen öppna efter kapitel 8 av cold-dreams ! Började på det nyss och det är snart klart ;D

XOXO


 Är detta Taylor Lautner ?? Kommentera om ni vet :))


Sweet words 'w'
Postat av: jjenniffer

Som jag kommentera , han har varit med i en new moon trailer men det är inte han ! , ser det nu !

// Jennifer Persson 13 år ;) <3

2009-09-27 @ 00:08:19
Postat av: mills

Nej det e Steven Strait

2009-09-27 @ 13:15:14
URL: http://whaateverduude.blogg.se/
Postat av: angelica

hej lollo har varit inne på bloggen . jag skulle fortsätta läsa din underbara berättelse , men jag tycker det är svårt att hitta rätt . kan man inte lägga en dom på ett annat sätt så man hittar dom lättare . ska ju börja på kap 13 . kram jag säger inte från vem

2010-03-13 @ 13:05:34
URL: http://relaxsweetxx.blogg.se/

whrite Sweet words here <3:

Vad heter du raring? :
Kom ihåg mig ?

E-post : (Detta vissas ej )

URL/ Har du blogg ?:

Sweet words :

Trackback
RSS 2.0