.. . . -

INFO OM COLD-DREAMS !!!!!!

Jo nu är det så här att jag vill veta vad ni tycker och Cold-Dreams !
Tyck till !

* Har ni nå önskamål som ni vill ska hända.
* Vad tycker ni ?
* Vad  gör jag bra
* Vad gör jag dåligt
* Ska jag sluta eller fortsätta med Cold-dreams
* Hur många kapitel

etc, etc

SKRIV VAD NI TYCKET HELT ENKELT ..
FRÅGA ÄVEN OM NI UNDRAR NÅT

XOXO LOUISE


Sweet words 'w'
Postat av: jjenniffer

* Jag tycker att det ska hända nåntinting t.e.x som i twilightfans fanfic kommer volturi tillbaka och så att nånting sådant ska hända ;)



* Jag tycker att det är jätte bra men det måste hända nånting som sakt ;)



* Skriver med sån inlevellse och allting ;)



* Jag vet inte ...



* NEJ ! ! ! Snälla sluta inte jag ber dig ? , Fortsätt ;)



* Typ 100 :D <3 Hahah , men så många som möjligt ;)



Taacks för en så fin blogg ;)



// Jennifer



2009-09-27 @ 00:06:01
Postat av: Erica

*typ att ngt riktigt spännande händer, som... ehh typ ngn vampyr vill döda henne elr att hennes vampyrkompis inte klarar av de längre o vill ha hennes blod aa du fattar;)



*jag älskar din ff!!! men kanske att ngt riktigt spännande händer oxå...



*jag tkr de är kul att du skiver om en romans med en varulv o inte en vampyr som i bokenXP



*lite stavfel här o där de gör inte såå mkt men de kan bli roligare o läsa om de är rättstavat:)



*TÄNKT INTE ÄNNS TANKEN!!!!!!!!!!!!!! klart du ska fortsätta!!!! ja kan inte leva utan o få veta fortsättningen;D



*de får bli så många som de blir... men minst 25XD

2009-09-27 @ 11:20:04
Postat av: Anonym

näär kommer nästa kapitel ?

2009-09-27 @ 12:04:25
Postat av: Molly

Hej!

Jag har tänkt läsa din FanFic. Hittade din sida igår så:) Jag vet inte. Jag läste lite på senaste kapitlet och den ser riktigt lovande ut:)



Molly

2009-09-27 @ 13:52:40
URL: http://mollyssagor.blogg.se/
Postat av: Molly

Hej!:-)



*Jag satt och tänkte på en grej. Om det är så att Caroline kanske måste vara oss Cullens för liksom några dagar, för att Embry och resten måste letta upp mannen. Så flippar hon ut så att hon börjar springa in i skogen så två - tre personer från Cullens måste letta upp henne.

*Jag tycker den är super bra och längtar till nästa kapitel redan

*Jag tycker vad som händer är riktigt bra!:-D

*Ibland blir det förvirrande när man läser, med stavningen och ibland glömmer du teknen:-P

*SÅKLART FORTSÄTTA!:-D

*Tills du känner att du är färdig:-)



Molly

2009-10-06 @ 15:36:03
URL: http://mollyssagor.blogg.se/
Postat av: Mia

Älskar din fanfic! Du är så duktig! Jag tycker inte du ska ändra nåt! :P <3

2010-01-20 @ 16:22:32
URL: http://thetwilightfanfic.blogg.se/

whrite Sweet words here <3:

Vad heter du raring? :
Kom ihåg mig ?

E-post : (Detta vissas ej )

URL/ Har du blogg ?:

Sweet words :

Trackback
RSS 2.0