.. . . -

Svar på kommentar angående Cold-Dreams


Hannah
Kommer man få träffa Alyn och Alexia ?
Kommer det blir krig ? Vilka karaktärer har du gjort och vilka kommer med ??
MÅÅÅSTE VETA SÅ OTOLIGT SPÄNNADE !

Svar :
Jag skulle kunna ge ut planen med karaktärer utan att avslöja vilka karaktärer som kommer i vilket kapitel . Det beror helt och hållet på vad andra läsare tycker.. Vissa vill ju vänta med att veta sånt för mer spänning ...

Vad tycker ni andra ?
Ska jag lägga up planen med alla personer med talanger och relationer ??


Jätte bra att ni frågar ..Om ni inte vill fråga på kommentar finns min mail som jag tjatar om hela tiden ;)

[email protected]  Där ni kan fråga och kommentera ..

Jag kan även maila när nästa kapitel kommer för er som vill veta det :))


Sen har vi ju det här med namn ...Vissa tycker att Cold-Dreams passar...Men om ni väntar några kapitel får ni se varför   det heter just Cold-Dreams ...Eller rättare sagt ni får reda på det redan i näst kapitel allså kapitel 15 !

xoxo Louise :))


Sweet words 'w'
Postat av: Lizz

nej! då blir det inte lika spännade !

GÖ DET INTE !!

2009-11-02 @ 16:07:18

whrite Sweet words here <3:

Vad heter du raring? :
Kom ihåg mig ?

E-post : (Detta vissas ej )

URL/ Har du blogg ?:

Sweet words :

Trackback
RSS 2.0