.. . . -

Robert Pattison - Jag har förstört mina förhållnade

”New moon”-aktuella Robert Pattinson spelar som bekant vampyren Edward Cullen, en rollfigur han hade lätt att relatera till eftersom han själv är van vid struliga kärleksrelationer.

— Jag kände mig avslappnad i ”New moon”. Jag förstod helt enkelt handlingen mer, för det finns en massa känslor som jag kan relatera till i mitt egna liv, som när han känner att han gör fel när han lämnar Bella, men han gör det ändå, säger Robert till New Zealand Herald.

— Jag tror att man som kille ofta gör så i förhållanden. Det är som att man är tvungen att förstöra. Jag kan förstå att han gör det, för jag själv strular alltid till det. Det är sådant som händer i verkliga livet!

Rob har som bekant kopplats ihop med motspelerskan Kristen Stewart, en romans som har varit hett diskuterad i media och allt annat än okomplicerad. Kristen har nämligen pojkvän sedan fyra år tillbaka, så visst kan Rob relatera till att förstöra förhållanden...


Sweet words 'w'

whrite Sweet words here <3:

Vad heter du raring? :
Kom ihåg mig ?

E-post : (Detta vissas ej )

URL/ Har du blogg ?:

Sweet words :

Trackback
RSS 2.0