.. . . -

Taylor Launters flickvänner

Har gjort lite förskningar eftersom att det var nån som fråga vilka tjejer Taylor Lautner har dejtat så jag har kollat runt lite och hittat dessa bevis.

 Taylor och Sara  Hicks  påväg ifårn en resturang i LA .

Sen har vi ...

 Taylor Launter och Selena Gomez...
( Skulle göra vad som helst för att få byta plats med henne ;D skulle inte ni ? )


 Jag skulle även kunna tänka mig att byta plats med Taylor Swift ..Iallafall på denna bild ;D men nu vet ju inte om det är sant att dessa två är ihop för att dom syns ihop . Vissa säger att dom är det vissa säger att det bara är vänner . .. Än sen?  Men i den här filmen verkr dom i allafall vara ett par så dom blir " på låtsas i film par " xD


Sen vet jag inte vilka fler han har dejtat .. Men vet ni nån mer kommentera :)

Sweet words 'w'
Postat av: Anonym

Gör vad som helst för att byta plats , i dom där armarna åhhhh :D

2009-10-09 @ 21:28:42

whrite Sweet words here <3:

Vad heter du raring? :
Kom ihåg mig ?

E-post : (Detta vissas ej )

URL/ Har du blogg ?:

Sweet words :

Trackback
RSS 2.0