.. . . -

Cold-Dreams fortsätter !!


Ni får förlåta mig för att jag inte har vart speciellt aktiv den senaste tiden , Men jag har haft såå mycket att göra en massa prov, sysslor, sen har ni kanske sett att jag troligen inte tänker förtsätta med Cold-Dreams . Men nu tar jag tillbaka. Jag tänker ge er alla ...ca 20 kapitlet jag har lovat. Sen kan jag meddela att det snart kommer en tävling där till även finn ett pris. Vad för pris och när tävlingen kommer skriver jag om lite senare.

Är det nåt ni vill fråga om eller så , maila eller kommentera ! :))
[email protected]!



Sweet words 'w'
Postat av: Lizz

Bäst för dig de :)

2009-10-28 @ 19:35:37

whrite Sweet words here <3:

Vad heter du raring? :
Kom ihåg mig ?

E-post : (Detta vissas ej )

URL/ Har du blogg ?:

Sweet words :

Trackback
RSS 2.0