.. . . -

Twilight Candy !:D







De kallas Forbidden Fruits och smakerna har roliga namn som anspelar på Twilight.
Forbidden Fruit är en fras som återkommer på en hel del av merchandisen.


Ganska nyligen har det kommit cremefyllt chokladgodis med Twilight-motiv på, Heart’s Desire. På omslagen är bilder av Jacob, Edward och Bella, men som jag förstår det så ser godiset i sig likadant ut i alla förpackningar. Det består av två hjärtan där det står Bella på det ena, medan det andra företäller Cullens släktvapen.





Källa: http://www.twilightgrejer.se/

Sweet words 'w'
Postat av: Marie

Hejsan!

Vilken fin blogg du har!



Förlåt att jag inte svarat på din fråga förrän nu. Jag vet att du frågade mig om butiker redan för ett bra tag sedan, men precis när du ställde frågan krånglade mitt Internet, och sen blev det inte av. :S

Du kände ju till att man kan köpa grejer på Discshop. Ett annat ställe som mest har tröjor är CDON. Det finns några småställen som säljer enstaka saker, men det är de två butikerna som säljer flest grejer.

Jag vet inte om dina föräldrar är helt emot att beställa från utlandet, eller bara USA, men Closeup.de i Tyskland har jättemycket merchandise för Twilight och New Moon, och jag har beställt från dem flera gånger.

Kul att du gillar min blogg. :-) Hör av dig om du har fler frågor. :-)



Kram

Marie

2009-11-07 @ 17:05:15
URL: http://www.twilightgrejer.se
Postat av: Hannah

Mums :))

2009-11-07 @ 23:42:45

whrite Sweet words here <3:

Vad heter du raring? :
Kom ihåg mig ?

E-post : (Detta vissas ej )

URL/ Har du blogg ?:

Sweet words :

Trackback
RSS 2.0