.. . . -

Svar på kommentar.

Anonym om http://en.twilightpoison.com/:

hejjsan .
Jag tycker din blogg har blivit mycket tråkigare och barnlig . du lägger in så tråkiga bilder och inlägg du skriver nästan ingenting om vad som händer i twilightvärlden . man kan bara se att ingen kommenterar ! och din fanfic är också mycke tråkigare nu . och jag verkligen HATAR din design jag gillar det med jacob och edward i sidan men det med alice och det ta bort ha bara din bloggs namn .
ursäkta mitt språk men jag tycker du ska ha rätt att få veta . och här är lite grejer du skulle kunna förbättra

- Skriva mer som händer i twilightvärlden ( gå in på twilightsweden och kopiera där ifrån tex )

- Lägga in bättre dagensbild inte så små vanliga bilder på dom .

- Skriva mycke oftare per dag iallafal 1 per dag det bästa skulle varit mycke mer men jag föörstår om du har mycke läxor och så

- Förbättra din design ta bort alice grejer och ha bara din bloggs namn

- skriv när fanficen är klar tex : nästa kapitel kommer senast söndag

- skriva lite mer seriöst .

Taaack , och snälla jag gillar verkligen din blogg men du tappar läsare om du inte förbättrar på domma sakerna .

Svar :  Tack så mycket för att du är ärlig.  Anledningen till att ingen kommenterar i bloggen är för att dom flesta berömer på mail.
Men jag uppskattar verkligen din ärlighet !!
Men jag har världigt mycket prov och läxor vilket gör att bloggen kommer på efter ...
Men jag ska absolut genast förbättra . Genom att säga att cold-dreams kommer senast måndag  beroende på hur jag får ha datan .
och jag skriver rätt mycket per dag men oftast allt på en gång.

Men jag ska ändra på detta och ska börja med ny blogg design .. Säg gärna vad som skulle passa ?
Både du som kommentera detta och ni andra som läser bloggen !!

Jag hittar ofta saker jag vill skriva om , men det känns som att jag blir för lik andra bloggar och sånt ...Jag är lite emot att kopiera eftersom jag känner mig taskig mot dom som skriver och lägger ner tid på det (!)

Men jag ska ändra på bloggen så den blir bättre och skojigare :DD


Sweet words 'w'
Postat av: Anonym

Hoppas inte du tog illa upp för jag verkligen älskar din blogg en av mina allraste favoriter och jag ser du har redan gort allting :D

Taack så jätte mycke och du ska heller inte ändra på någonting för jag säger det , jag säger bara lite som jag tycker du ska ändra på ;) JÄTTE snygg ny bloggdesign ;) förlåt för detta men jag tycker att du borde ta bort edward och jacob och sätta dit svart ? ;) förlåt att jag är sån ....

duu är verkligen fantastisk ;) <3 .

Kramis / Anonym ;)

2009-11-07 @ 17:26:31
Postat av: Hannah

Håller med till vissdel. Den kunnde vara roligare , men du gör så gott du hinner och kan :))



Men idag var det verkligen roligt att läsa din blogg.. Ska läsa noggranare sen igen :p

2009-11-07 @ 23:45:37

whrite Sweet words here <3:

Vad heter du raring? :
Kom ihåg mig ?

E-post : (Detta vissas ej )

URL/ Har du blogg ?:

Sweet words :

Trackback
RSS 2.0