.. . . -

Robert <3 Kristen ?




Robert Pattinson
, 23, har spätt på ryktet om hans romans med Kristen Stewart, 19, ytterligare genom att presentera sina föräldrar för ”Twilight”-kollegan.  

Det är inte vilken källa som helst som avslöjar nyheten, utan ingen mindre än Robs moster Diane Nutley.  

Richard och Clare (Robs föräldrar, reds.anm) gillade verkligen Kristen, berättar hon enligt Showbiz spy.  

Mötet skedde under lanseringen av ”New moon” i Paris i förra veckan. Enligt Diane Nutley har den stora dagen dröjt fram tills nu eftersom Rob och Kristen har hållit kärleken hemlig då de själva ”inte visste om de var ett par eller inte”.  

Hon avslöjar även att mamma och pappa Pattinson ska få träffa Kristen igen i Los Angeles senare i veckan.


Sweet words 'w'
Postat av: Sussie

Hej tjejen!!!! Lessen att jag inte svarade på ditt sms igår, såg det för sent... Jag lyssnade på radion när jag var på väg från Västerås men tappade mottagningen någonstans innan Tärnsjö så jag vet inte hur länge det höll på...

Hur går det med skolan, matten och proven? du glömmer inte dina prioriteringar :) som du och pappa Leif pratade om va?

Saknar dig!

Kram Sussie

2009-11-19 @ 16:45:50
Postat av: Hannah

Tralalala , jag tror dom är ett par ! Men jag fattar varför dom inte skyltar om det !!!

Snacka drygt !

2009-11-20 @ 23:08:41

whrite Sweet words here <3:

Vad heter du raring? :
Kom ihåg mig ?

E-post : (Detta vissas ej )

URL/ Har du blogg ?:

Sweet words :

Trackback
RSS 2.0