.. . . -

Laurent i Sweden !

Han ska vara med på en mässa i Stockholm som heter The Scandinavian Sci-Fi, Game & Film Convention.
Som kommer att  vara mellan den 5-6e december och eftersom det är en mässa så kostar att komma in,


100 SEK/dag. Barn (3 - 7 år) 60 SEK/dag. Köpes på plats.!!


Mer Info klicka här:
http://www.scifiworld.se/


Som det ser ut nu så kommer jag att åka dit , men med vem och hur vet jag inte ...Ska fråga kusin och lite sånt så får vi se ..



vet inte om jag stava rätt men men XD

Jag är rikigt J*kla avis på er som bor i Sthlm och Älvsjö !!
Jag som bor 5 mil norr om Uppsala kommer får det svårt att ta mig in dit ;/ Men´tanke på att fader och hans sambo snart ska få tillökning
Hmm....




Sweet words 'w'

whrite Sweet words here <3:

Vad heter du raring? :
Kom ihåg mig ?

E-post : (Detta vissas ej )

URL/ Har du blogg ?:

Sweet words :

Trackback
RSS 2.0